آغاز موج تخریب

سمن
فرهنگی اجتماعی
روز دانشجو مبارکباد ./

دانشجو روزت مبارک

به زودی

 آغاز موج تخریب 

اخیرا" توسط یکی از گروههای سیاسی موج تخریب بر علیه اینجانب آغاز شده است و این بار به وبلاگ نویسی و تعبیه گفته های دور از عقل و دروغ و گذافه گویی های چرند پناه برده اند و فکر می کنند با چنین اقداماتی می توانند بچه های معنوی شهر را تخریب کنند اتهام به اعتیاد می زنند در حالی که بنده اصلا سیگاری هم نیستم اتهام به دستگیری میکنند در حالی که بنده از آزادی فردی مطلق برخوردارم - پیام بنده به آن دسته از افراد مغرض و هواداران گروههای سیاسی این است : بالاخره دنیا محل گذر است و همه این اراجیف برای شما مسئولیت اخروی به بار می آورد و روزی باید در محضر خداوند متعال پاسخگو باشید . شما بعنوان یک انسانهای ضعیف و ترسو به اینگونه اقدامات متوسل می شوید و فکر میکنید این چند روز خوشی از پس امور سیاسی شما را به سر مقصد و هدف خود می رساند و این در حالی است که تجربه ثابت کرده است خلاف آن رقم میخورد .

پیشنهاد بنده به شما این است در این مدت باقیمانده از ماه ضیافت الهی در محضر خداوند عزوجل توبه نموده و موجبات بخشش را فراهم کنید بنده به نوبه خودم شما ضعفاء را میبخشم و برای شما دعا می کنم که اصلاح شوید .

ومن الله التوفیق

حاج حسین موتورچی

9تیر94 



نظرات شما عزیزان:

جلالی
ساعت15:21---10 تير 1394
با سلام خدمت شما

فکر کنم بهترین تعبیر در مورد این اتفاق، تعبیر دوست شهید مطهری است که این را \"منطق ماشین دودی\" نام گذاشته.

شهید مطهری می نویسد:

یكی از دوستان ما كه مرد نكته سنجی است، یك تعبیر بسیار لطیف داشت، اسمش را گذاشته بود منطق ماشین دودی. می گفتیم منطق ماشین دودی چیست؟ می گفت من یك درسی را از قدیم آموخته ام و جامعه را روی منطق ماشین دودی می شناسم.

وقتی بچه بودم منزلمان در حضرت عبدالعظیم بود و آن زمان قطار راه آهن به صورت امروز نبود و فقط همین قطار تهران- شاه عبدالعظیم بود. من می دیدم كه قطار وقتی در ایستگاه ایستاده بچه ها دورش جمع می شوند و آن را تماشا می كنند و به زبان حال می گویند ببین چه موجود عجیبی است! معلوم بود كه یك احترام و عظمتی برای آن قائل هستند. تا قطار ایستاده بود با یك نظر تعظیم و تكریم و احترام و اعجاب به آن نگاه می كردند. كم كم ساعت حركت قطار می رسید و قطار راه می افتاد. همین كه راه می افتاد بچه ها می دویدند، سنگ برمی داشتند و قطار را مورد حمله قرار می دادند. من تعجب می كردم كه اگر به این قطار باید سنگ زد چرا وقتی كه ایستاده یك ریگ كوچك هم به آن نمی زنند، و اگر باید برایش اعجاب قائل بود اعجابِ بیشتر در وقتی است كه حركت می كند.

این معمّا برایم بود تا وقتی كه بزرگ شدم و وارد اجتماع شدم. دیدم این قانون كلی زندگی ما ایرانیان است كه هركسی و هر چیزی تا وقتی كه ساكن است مورد احترام است. تا ساكت است مورد تعظیم و تبجیل است، اما همین كه به راه افتاد و یك قدم برداشت نه تنها كسی كمكش نمی كند بلكه سنگ است كه به طرف او پرتاب می شود.

این نشانه ی یك جامعه ی مرده است، ولی یك جامعه ی زنده فقط برای كسانی احترام قائل است كه متكلّم هستند نه ساكت، متحرّكند نه ساكن، باخبرترند نه بی خبرتر.

مجموعه آثار شهید مطهری . ج25، ص: 426

*

از خداوند متعال، در این ماه شریف خواستاریم که جامعه مان را احیا کند!!



پاسخ:علیکم السلام جناب جلالی عزیز و بزرگوار تعبیر بسیار بجا و جالبی بود متاسفانه این اخلاق در جامعه ما به وفور دیده می شود و امید آن را داریم که شخص مرتکب این فعل حرام در این ماه پر فیض و برکت رمضان مورد بخشش قرار گیرد.


مدیرت کانون خادم الرضا(قم)
ساعت22:28---9 تير 1394
السلام علیکم ورحمت الله وبرکاتو
بنده واقعا برای نویسنده های ان وبلاک ها متاسفم واقعا تاسف باره...
بنده توصیه میکنم به شما اقای موتورچی عزیز که هرچه سریع تر موضوع را به نیروی انتظامی(فتا)مراجعه نمایید.
پاسخ:علیک السلام بنده تشکر میکنم از حسن عنایت شما عزیز بزرگوار و خداوند متعال ناظر بر اعمال همه هست من برای این نویسنده در این ماه مبارک رمضان دعا میکنم که مورد ببخشش خداوند متعال قرار گیرد و بنده حقیر از شما عزیزان حامی قدردانی میکنم.


موسوی
ساعت22:22---9 تير 1394
سلام علیکم بنده واتقعا با مشاهده ی وبلاک تعجب کردم
پاسخ:علیکم السلام آقا یا خانم موسوی امروزه تخریب یکی از ابزارهای انسانهای شیر پاک نخورده است لذا جای تعجب نداره امام علی (علیه السلام) را بی نماز میخواندندو تا شهادت ایشون خیلیها نمیدانستند نماز هم می خواند- از شما هم متشکرم


سالار
ساعت13:55---9 تير 1394
معتاد
بابا شما که سیگار هم نمیکشید
پاسخ:سلام سالار والله چه عرض کنم.....


سپیده موسوی
ساعت13:45---9 تير 1394
سلام جناب موتورچی بنده مطمئنم این افراد غرض ورزند و از شما احساس خطر می کنند الحمدالله سالهاست که شما را می شناسیم و شما انسانی پاک و مومن هستید نگران این دروغهای چرند نباشید .خواهر شما سپیده موسوی
پاسخ:علیک السلام سرکار خانم موسوی این نشانه ادب و متانت شماست من تا خواهران خوبی مثل شما را دارم نگران این اراجیف و اکاذیب نیستم متشکر و ممنونم


حمید
ساعت13:40---9 تير 1394

جناب موتورچی بگذارید برای خود چرت و پرت بگویند شما انسانی محجوب و محبوب هستید و انرژی مثبت شما در جهت نوجوانان و جوانان از سالهای سال تا کنون ملموس است و این آدمهای بیمار خودشان گرفتار خودشان هستند. پاینده باشید


پاسخ:سلام علیکم آقای حمید من از ابراز محبت شما هم ممنونم خدا هم شنونده هست و هم بینا بنده برای این افراد از درگاه خداوند متعالی طلب مغفرت میکنم و از شما هم بسیار متشکرم و ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
آخرین مطالب